Gyakran ismételt kérdések

Mennyibe kerül a tanácsadás?

Ingyenes.
További kérdés: Akkor is ingyenes, ha nem kötök semmilyen szerződést? Igen, akkor is ingyenes.

Ha érdekel, hogy miből élek, akkor kattints ide:

Az irodánk a IX. kerületben a Thaly Kálmán u. 16-18. szám alatt található.
 
Fel szoktam ajánlani az ügyfeleimnek azt a kényelmet, hogy elmegyek hozzájuk, és mondanom sem kell, ebben a mai rohanó világunkban sokan örülnek ennek és élnek ezzel a lehetőséggel. Ezt a Budapesten vagy a környékén lakó ügyfelek esetében tudom vállalni.
 
Van aki olyan munkahelyen dolgozik, hogy van a cégnek tárgyalója, amit pl. munka után az alkalmazottak is használhatnak, akkor ez is egy jó opció lehet.
 
A vidéken élő érdeklődőknek pedig online konzultációra van lehetőségük. Ehhez szükség van egy számítógépre vagy tabletre (a telefon képernyője túl pici ahhoz, hogy azon bármilyen dokumentumot mutatni tudjak, így azt nem preferálom) illetve stabil internetkapcsolatra.

Ez nyilván attól függ, hogy hány témát érintünk és milyen sok kérdés merül fel menet közben. De általában 1 – 1,5 órát mindenképpen érdemes rászánni. Ha több területet is átbeszélünk alaposan, akkor nem ritka a 2 órás konzultáció sem.

Ha egyedül döntesz a pénzügyeidet illetően, akkor egyedül, de ha valakivel együtt tervezed a pénzügyeidet, vagy befolyásol az ő véleménye, akkor az a tanácsom, hogy együtt gyertek, hozd őt magaddal, mert csak így tudunk hatékonyak lenni.

Telefonon egyeztetünk időpontot. Igyekszem rugalmas lenni és az esetek nagy többségében mindig találunk olyan időpontot, ami mindkettőnknek megfelel.

Természetesen igen. Csak hozd magaddal őket vagy küldd át e-mailen!

  • Időt spórolok neked: az összehasonlításokat elvégzem én, nem kell bemenned, sorba állnod sehol, minden adminisztrációs feladatot megcsinálok. Egyedül hitelnél szükséges a már jóváhagyott hitel esetén a folyósításkor az aláírásra a bankban megjelenni.
  • Tapasztalat: a kalkulátorokban azt nem látod, hogy melyik pénzintézetnek milyen az ügyfélszolgálata és az ügyfélkiszolgálása, melyiknél mire érdemes figyelni, milyen opciók vannak amit érdemes kérni vagy éppen felesleges beletenni a szerződésbe stb.
    Cégem, a Magyar Pénzügyi Közvetítő Zrt. 23 éve működik a piacon, átlagosan 460-480 munkatárssal, ha ezt összeszorzod, az több, mint 10 000 év munkatapasztalat. 🙂 És már több, mint 100 000 embernek segítettünk a pénzügyi biztonságának a kialakításában. Elég nagy tapasztalatunk van, jól ismerünk sok pénzintézetet.
  • Érdekképviseletet is ellátok az ügyfeleimnél: ha szükségük van segítségre, akkor képviselem az ügyfelemet a pénzintézetnél.
    Vannak szerződések, ahol pénzt is tudok neked spórolni, mert több pénzintézetnél bizonyos termékeknél tudok kedvezményt adni az ügyfeleimnek. Például biztosítások esetén kedvezményt a biztosítás díjából, vagy pl. hitel esetén extra kamatkedvezményt kap az ügyfelem és ezáltal olcsóbb lesz a havi törlesztőrészlete ahhoz képest, mintha csak besétált volna az utcáról.
  • Utánkövetés: a szerződésed megkötése után van lehetőséged rendszeres időközönként (pl. évente egyszer) leülni velem és átnézni a szerződést, hogy mi változott azóta, min érdemes módosítani (pl. egy megtakarításnál), megjelent-e jobb, olcsóbb termék a piacon stb. És ez is ingyenes, ez jár neked, mert az ügyfelem vagy.
  • A neked megfelelő terméket tudod kiválasztani. Ha csak a biztosítási díj vagy a törlesztőrészlet alapján választasz pénzügyi terméket, akkor az hasonló ahhoz, mintha úgy vennél autót, hogy csak a fogyasztását kérdeznéd meg. Segítek neked, hogy a többi fontos kérdést is fel tudd tenni és kapj is rá válaszokat.

Független pénzügyi közvetítőként dolgozom, nem vagyok elkötelezve egyetlen pénzintézetnek sem.
Alapos igényfelméréssel kezdünk. A te céljaidhoz, igényeidhez keressük meg a megfelelő termékeket, figyelembe véve az élethelyzetedet, anyagi helyzetedet, családi helyzetedet stb.
Amennyiben az igényedre létezik több megoldás, akkor kiválasztom az általad fontosnak tartott paraméterek alapján a 2-3 legjobbat és együtt átnézzük őket, elmagyarázom, hogy melyik mit tud pontosan, miben különböznek, melyiknél milyen korlátok lehetnek és ezek alapján TE választasz, amennyiben valamelyik elnyeri a tetszésedet.
Tehát nem fordulhat elő olyan, hogy megkötsz egy szerződést és igazából nincs is rá szükséged, vagy nem olyanra van szükséged, csak a bankfiókban az ügyintéző rábeszélt egy biztosításra, mert abban a hónapban azután kap extra jutalékot.
Mivel én nem ebből élek, ezért nem vagyok rákényszerítve arra, hogy mindenképpen kössek az ügyfélnek valamit, akkor is ha nincs rá szüksége.
Szeretem a munkámat, szeretek segíteni az embereknek, alapos, lelkiismeretes vagyok. Újból és újból motiválnak az ügyfeleimtől érkező pozitív visszajelzések.

További kérdések?